Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
Do zadań Pełnomocnika Burmistrza ds. zamówień publicznych należy w szczególności:

  1. Działanie w świetle przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, a przede wszystkim planowanie i przygotowanie zamówienia publicznego.
  2. Dokonywanie analizy procedury rozpatrywania i składania zamówienia publicznego.
  3. Wyjaśnianie czynników decydujących o wyborze właściwego trybu postępowania.
  4. Udział w podejmowaniu decyzji i ustalaniu kolejności działań.
  5. Dokumentowanie prowadzonych postępowań.
  6. Współpraca z poszczególnymi wydziałami i kierownikami jednostek organizacyjnych Gminy.
  7. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez Burmistrza.

Kontakt:

nr pokoju: 12
nr tel. 13-460-80-19
e-mail: igp@ustrzyki-dolne.p



Osoba publikująca: Marcin Organ
Data publikacji: 2013-10-15
  Ilość odwiedzin: 2343765