Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu.
  3. Koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne wydziały i stanowiska pracy.
  4. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.
  5. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy.
  6. Zapewnienie sprawnej obsługi obywateli przez Urząd.
  7. Nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.
  8. Zapewnianie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy, w tym budżetu.
  9. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.
  10. Przedstawianie Burmistrzowi propozycji do powierzania określonych czynności pracownikom Urzędu i kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych.
  11. Wydawanie wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.
  12. Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami, przez podległych pracowników.
  13. Nadzorowanie kompletowania dokumentacji z prac Rady Miejskiej.
  14. Koordynacja  spraw związanych z wyborami i spisami.
  15. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  16. Prowadzenie Rejestru Gminnych Jednostek Organizacyjnych.
  17. Prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi.
  18. Nadzór nad funkcjonowaniem klubów i organizacji sportowych.
  19. Prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych w Urzędzie.
  20. Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących spółek prawa handlowego z udziałem Gminy.
  21. Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników
  22. Wykonywanie  pozostałych czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza  zgodnie z ustawą  o pracownikach samorządowych.
  23. Wykonywanie innych zadań na polecenie  lub z upoważnienia Burmistrza.

Kontakt:

nr pokoju: 24
nr tel. 13-460-80-03
e-mail: j.sokolowska@ustrzyki-dolne.pl



Osoba publikująca: Marcin Organ
Data publikacji: 2015-10-27
  Ilość odwiedzin: 2343066