Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     PRZETARGI
 
  Grupa:   PRZETARGI
  Nazwa pozycji   Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu\konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.
 

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę oświetlenia (oprawy lamp wraz ze źródłem światła LED) wraz z zapewnieniem finansowania w oparciu o model ESCO oraz usługą serwisu\konserwacji na terenie Gminy Ustrzyki Dolne.

Krótki opis zamówienia lub zakupu

Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na 2 etapy;

  1. etap I - wymiana oświetlenia (opraw lamp wraz ze źródłem światła LED),
  2. etap II - realizacja zamówienia w zakresie osiągnięcia efektu ekologicznego, ekonomicznego,energetycznego oraz utrzymania w sprawności technicznej (serwis/konserwacja) zmodernizowanych punktów oświetlenia.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, w szczególności, następujących czynności zmierzających do realizacji zadań określonych w pkt. 1;

  1. wykonanie projektu modernizacji oświetlenia:
    • opracowanie projektu modernizacji oświetlenia (w tym Inwentaryzacji);
    • dobór opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED w sposób gwarantujący najwyższe parametry techniczne i użytkowe;
    • wykonanie analizy ekonomiczno ? porównawczej generowanych oszczędności w zużyciu energii po wymianie dotychczasowych lamp na lampy zmodernizowane;
    • sporządzenie projektu wykonawczego wymiany lamp dotychczasowych na lampy zmodernizowane;
  2. wymiana oświetlenia polegająca na wykonaniu wszelkich czynności związanych z wymianą lamp dotychczasowych na lampy LED zgodnie z warunkami technicznymi modernizacji oświetlenia oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp według załącznika nr 1 do SIWZ (w tym posiadające raport końcowy definiujący poziom uzyskanych lm/W potwierdzony badaniem fotometrycznym źródła światła), obejmująca:
    • demontaż lamp tradycyjnych - których liczba końcowa zostanie ustalona w wyniku przeprowadzonej Inwentaryzacji;
    • dostawa i montaż lamp LED;
    • dostawę i montaż programatorów sterujących czasem pracy lampy, pracujących w harmonogramie przekazanym przez zamawiającego;
    • sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia do obowiązujących norm i przepisów;
  3. bieżące monitorowanie sprawności oświetlenia;
  4. utrzymanie sprawności technicznej (serwis/konserwacja) oświetlenia w zakresie przeprowadzonejmodernizacji (wymiany, naprawy, konserwacje), przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji.
 
  Data publikacji   2016-11-14



Załączniki:
Osoba, która stworzyła pozycję:   Marcin Organ
Osoba odpowiedzialna za treść:  Kierownik Wydziału IiD Anna Puszczałowska - Mikołajek
 
  Ilość odwiedzin: 2356213